۳ پاسخ

آره طالبی خربوزه

یه نوع الرژی به پروتئین داخل خربزه هست که واکنش بدن بهش خارش گلو هست

من خربزه خوردنی گلوم درد میکنه حساسیته

سوال های مرتبط

مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی