۶ پاسخ

منم دیگه شیر خودمو نمیدم بهش چون سیر نمیشد همش گریه میکرد بدتر اذیت میشد یکم اولش عذاب وجدان گرفتم ولی بعدش دیدم واقعا گشنه میمونده

نه اتفاقا خیلی هم خوشحالم 😁

من شیر خودم کم بود چند مدت رفلاکس داشت دکتر گفت نده بچم داشت تلف میشد 😢لاغر شده بود 😐خیلی عذاب وجدان دارم چرا به حرف دکتر گوش کردم
شروع کردم کمکی بهش شیرخشک میدم

دیگه وقتی گرسنه می مونن
پسرا اکثر هردوتارو میخورن

خب عزیزم دیگ چیکار کنی سیر نشه هم نه وزن میگیره نه رشد میکنه
به من بهداشت گفت شیر خشک نده منم ندادم ماه اول بدنش کم اب شد مریض شد بستری کردیم ۵روز

نه ناراحت نیستم چون خودم دوست ندارم بچم اذیت بشه از طرفی فرم بدن خودم تغییر میکنه دوست ندارم
هرکسی هم بهم‌گفت شیر خودتو بده الکی گفتم باشه به بقیه ربط نداره

سوال های مرتبط