۷ پاسخ

ما که مشهد گلابی نیست اگر شما تو شهرتون دارید گلابی خیلی خوبه روزی نصف گلابی بهش میدادم هر روز راحت کار میداد الان که نیست یکم اذیت ولی آب بهش خیلی میدم غذا هاشم یکم شل درست میکنم

من دادم دوهفته دونیم سیسی خیلی خوب بود

پسرم 6ماهش بود دکتر داد من چند روز دادم خیلی خوب بود .

خیلی یبوستش شدیده مگه ؟

سیب درختی جوش بده بهش بده بخوره
گلابی‌رنده کن

شام بهش پوره کدو سبز و کدو حلوایی بده به شرطی که حساسیت از قبل گرفته باشی

شربت لاکتولوز مگه برای بزرگسال نیست،اگه میخای یبوست، نوزاد نگیره داخل غذاش کدو سبز یا کدو حلوایی و آلو بخارا باشه

سوال های مرتبط