اونایی که با من هم هفته این دارو چی میخورین ؟

۸ پاسخ

من فقط دوفامد فولیک اسید د۳

من فولیک اسید و ویتامین د۳
بعد دکترتیروئیدم رفتم قرص تیروئید میندازم
ازاونورم شدید تهوع دارم قرص ب ۶ و دمیترون داده

ویتامین د و روفولیک

فعلا فولیک اسید 5 دی 1000

ویتامین د۳ با فولیک اسید
بعد از غربالگری اول یعنی هفته 11-12 قرصارو عوض میکنن

من اون هفته نوبت دکتر دارم هنوز جواب آزمایشمو بهش نشون ندادم ولی مطمئنن قرص آهن مینویسه واسم ، فعلا دوفامد روزی ۲ تا ، آسپرین و فولیک اسید و قرص تیروئید و متفورمین و اکتی ناتال

من ۷ هفته پر شد اوکیه؟
د۳ فولیک اسید مولتی ویتامین امروز نخوردم حالم بده b6
پروژستزون و انوکسا هم هست...الام برم دکنر ببینم سرم بزنم ببینم چیزی بهم میده یان

ویتامین د3 و اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی
مامان علیرضا❣️ تو دلی مامان علیرضا❣️ تو دلی هفته دهم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری