۴ پاسخ

منم اینجوریم
چون نزدیک زایمان هستیم دردای کاذب میاد سراغمون

هنوز زوده بری اذیت میشی

اره گلم برو انقباضه من ۳۷هفته۴روز زایمان کردم کیسه اب ترکید با خونریزی کم

ارع عزیزم برو انقباضه شاید دهانه رحمت بازشده

سوال های مرتبط