بنظرتون کشو نی نی رو خوب چیدم؟؟
هر جوری تا زدم درست درنیومد بسختی چیدم

تصویر
۱۵ پاسخ

من پیشنهادم اینه که هر لباسی که قراره باشلوارش ست باشه رو باهم تابزنیم و روی هم بزاریم 😉 اینجوری موقع برداشتن نه کشو به هم میریزه نه باید دنبال لباس بگردیم

خوبه
ولی من شلوار و تیشرت سه تاشو لای هم گذاشتم بانظم تر شد

عزیزم شما کار اینا میکنی خودت؟

خیلی قشنگ چیدی عزیزم ولی بعد زایمان این مدلی نخواهد موند

عالیه😍😍😍😍

ای جانم عالیه انشاالله به سلامتی بغلش کنی عزیزم

عالیه مبارکش باشه

ایجونم
مبارک باشه😍💐

از این نظم دهنده های کشو بگیر خیلی نظم میگیره کشوهات

من هرکاری کردم خوب نشد اخرش هر ست کنار هم گذاشتم🤦🏼‍♀️

من اینجوری خوشگل چیده بودم ، الان باید بیای ببینی چه شکلیه 😂

چه با سلیقه😍 بسلامتی استفاده کنه💋

چ زیبا🥺💝

قشنگ چیدی عزیزم عالیه مبارکش باشه

خیلی قشنگ چیدی عزیزم🤩مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان داریو 🩵 IVf مامان داریو 🩵 IVf ۱ ماهگی