۲ پاسخ

اگر در رفته باشه یا خدایی نکرده چیزی شده باشه با میکنه همش گریه میکنه اگر اروم انشالله ک چیزی نشده

ن عزیزم چیزی نمیشه انگشتشو فقط خیلی تکون نده بعدشم ببند خوب میشه

سوال های مرتبط