بسلامتی بغلش کنی عزیزم
قدمش پر برکت باشه براتون انشالله
بعدش اگه تونستی بیا بگو چجوری بود درد و ایناش، از تجربیات و بیمارستانت بهمون بگو لطفاً 🙏🏻❤️
من سینه مرغ خوردم .با یکم سوپ
کباب کباب کباب
سوپ مقوی بخور
خرما سوپ آبه گوشت
سوپ درست کن عزیزمولی به حالت میکس باشه خیلی بهتره..که سبک باشه.
دمنوش تخم به بخور..اینا به زایمانت کمکمیکنه..مایعات بیشتر بخور...غذای سنگیننخوریبهتره.
جوجه کباب بخور
والا من شب قبلش یه بشقاب پر سالاد سزار خوردم صبح فرداشم نیمرو😁
یه سوپ پر ملات درست کن با نون یکم بخور عزیزم
البته اگر بعد سوپ اسهال نمیشی.. بعضیا میگن بعد خوردن سوپ اسهال میگیریم
وای همتون فوبیای مدفوع موقع زایمان دارید من شنیدم پیش اومده و اینکه خودمم وقتی به زایمان طبیعی فکر میکردم این ترس سراغم اومد و اینکه بنظرم اگر درد خیلیی زیاد بکشی اختیار مدفوع رو از دست میدی😅
کباب...
😂😂 نه بابا..من واسه زایمانم اولم که طبیعی بود. مدفوع نکردم حین زایمان.با اینکه قبلش غذای برنجی خورده بودم. فرداش رفتم دسشویی
به نظر من غذای سفتی بخور مثل جوجه برنج روغن استفاده نکن چون ممکنه حین زور زدن پی پی کنی ولا من اگه بدونم قراره کی برم بیمارستان هیچی نمیخورم😂 دوتا دونه خرما میخورم اونم ضعف نکنم فوبیا پی پی کردن گوزیدن گرفتم😂
عزیزم اگه با امپول فشار میخوای زایمان کنی قراره خیلی درد بکشی . از لحاظ ذهنی امادگی داشته باش و اینکه شاید رحمت باز نشه و به سزارین ختم بشه . اگر توانایی مالیشو داری زیر بار طبیعی نرو
تن ماهی هم عالیه پروتئینش زیاده
ابگوشت بدون نخود
سوپ مرغ
حتما مغزیجات و خرما بخور
چون باید زور بزنی جون داشته باشی
حلیم بخوز قشنگم پرگوشت کن هم مقویه هم ملین ماماهمراه بهمون گفت وخرمابخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.