ببین تو این سن خیلی عادیه صبور باشید وو لم پسرتو پیدا کن .قطره کولیک بده دکتر برات بنویسه هر بچه با یه قطره آروم میشه ...تغذیه خیلی رعایت کن دختر من به ماست حساسه ....در نهایت یه چند روز دیگه آروم میشه انشالله آروغش رو حتما بگیر .
پاهاشو جمع کن تو شکمش تا نفخش بیاد بیرون
شکمش رو ماساژ بده دورانی
اروغش حتما بگیر(دختر من نیم ساعت طول میکشه تا اروغ بزنه)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.