نه
ن پسر من هیچ مشکلی نداشت
ولی بعدا یبوست اورد
نه ربطی نداره،رفلاکس یه واکنش جسمیه،ما خودمونم که بزرگیم رفلاکس داریم ربطی به شیرخشک اینا نداره
خانم های قدیم الان هرکی شیر خشک بده بچه اش هر دردی گرفته باشه میگن از شیر خشکه نه به نظر من شیر خشک خیلی ویتامین داره تا شیر مادر
من شیر خشک میدم بچم رفلاکس نداره دختر خالم شیر خودشو میده رفلاکس شدید داره بچه اش
ن عزیزم من فقط شیر خودمو میدم بچه م همش بالا میاره.
ن چ ربطی داره بچه من شیر خودمو میخوره هم رفلاکس داره هم کولیک برای اینک رفلاکس کم شه حتما آروغ بگیر بعد شیر دادن ک نریزه ب هیچ عنوان گرمسچر نده چون تشدید میکنه بالا آوردنش حتی وقتی ۴۰ روزش شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.