۶ پاسخ

بند شدی باید بری پیش بندی

وای من اینجوری بودم طوری که از دردش از خواب بیدار میشدم،قرص معده خوردم بهتر شدم،امپرازول

خیلی بده 🥴🥴

اره تو این سن بارداری منم همیجور بودم تا یچیز میخوردم کلا فشار روم بود هر دوره آدم میگه خب خداروشکر این مرحله گذشت ولی جلوتر که میری میبینی هنوز ایده های جدید سرراهت قرار داره تا برسی به لحظه موعود🤭😅

اوه نگو شبا تو خواب داغونم

اره طبیعیه، بچه به معده فشار میاره

سوال های مرتبط