۱۲ پاسخ

گلم شما هم مشکل ذخیره تخمدان داشتین؟؟ تو تایپیک یکی از کاربرا دیدم کامنت گذاشتین

دقیقا منم‌همینجورم

حجم غذا رو کم کن دفعاتش رو بیشتر خیلی تاثیر داره ینی نذار سیر سیر شی سر دلتو خالی بذار همیشه

دکتر به من شربت لاکسی ژل دادگفت اسید معده تو کم می‌کنه

من احساس تو رو داشتم ولی نگو اسید معده ام بود که هی می آمد بالا و حالم رو بد می‌کرد، شربت آلومینیوم ام جی میخورم یه قاشق سریع خوب میشم

فاموتیدین بخور

من تا هفته ي ٢٧-٢٨ اينطوري بودن اون برطرف شد سوزش سر معده شبانه روزي شده

من از اول همینحوری بودم

تیرویید چک کن

آره منم همین جوریم خیلی حس بدیه فکر میکنی دنیا خوردی

منم اینجوریم ولی فهمیدم حجم غذا کم بشه در طی روز تقسیم بشه حالم بهتره شماام امتحان کنید شاید براتون‌جواب باشه

من از اول همینجوریم😑

سوال های مرتبط