برای کسایی که نوک سینه خوبی ندارن یا بچشون عادت کرده به شیشه شیر ممکنه گول بخورن و سینه رو بگیرن
من نوک نداشتم خریدم ولی چون شیرم کم بود یه چیز بیخود بود حتی شیردوش هم نشد استفاده کنم چون سینه هام خیلی کوچیک بود
اونایی که اولش سخت شیر میدن، یا نوک ندارن. یا سینه شون زخمه، خیلی خوبه من با اون به دخترم شیر دادم
اونایی که نوک سینه ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.