نظر شما چیه

کولیک
رفلاکس
شیرخشک
پوشک

تصویر
۷ پاسخ

امروز برایریوختگی نیهاد پیشش بودم من ک خیلب قبولش دارم

تا ۴سال بنظرم زیاده با اینکه خودم عاشق پستونک خوردن پسرم هستم ولی نهایت تا یکسال بعدش دیگه نمیدم بهش،الانم فقط زمان خواب بهش میدم که اونم تو خواب عمیق پستونک ول میکنه

خب گفت چه فایده‌ای داره؟

دختر منم نگرف

دختر من تمایلی به پستونک نشون نداد، نمیدونم بگم خوشبختانه یا نه !!
اما خب واقعا چرا یه وسیله تمام وقت تو دهن بچه باید باشه و کلی وابسته بشه و باهاش آروم بشه و بعد با سختی بخوایم ازش جداش کنیم ؟!

من که فکر میکنم ضروری نیست.

دختر من ک اصلا نگرف

والا هر دکتر یچیزی میگه
من تا حالا هرجا دکتر بردم گفتن اصلا نده
بعضی ها هم گفتن خوبه بده

سوال های مرتبط

مامان فنچول👦🤍 مامان فنچول👦🤍 ۹ ماهگی