۴ پاسخ

نه اصلا همچین چیزی نیست نگران نباش واسه بزرگ شدن رحمه

به پهلو چپ بخواب آب زیاد بخور و بیشتر استراحت کن نگران نباش

خب پس نگران نباش اگر تا فردا باز اینجوری شدی برو دکتر یا زنگ بزن مطب ولی منم اینجوری میشدم بدون هیچ لکه بینی و خون ریزی چیزی بود برای من دکترم گفت مال بزرگ شدن رحمه طبیعی...نگران نباش من الان ۳۴ هفته ام

بله طبیعی منم داشتم مال بزرگ شدن رحمه البته فقط نیم ساعت یا ربع متوالی اگر لکه بینی و درد انقباضی داری به دکتر و مامات زنگ بزن

سوال های مرتبط