۷ پاسخ

نه نداشتم

اصلاشک نداشتم و اینکه اصلابه اینچیزافکرنمیکردم که بچم استرسی نشه توشکمم

ن عزیزدلم اینجور فکرنکن نترس فکرتو باز کن بگو باشه هم پس مانده منه مجبوربرگرده سمتم پس هیچوقت همسرتو محدود نکن چون اگرم کاری نکنه میگه منکه شک داره بزار واقعیش کنم

من تو بارداریم بهش شک نداشتم و رابطه جنسی اوایل نداشتیم دکترم گفت نداشته باشین بعد نزدیک زایمان گفت رابطه داشته باش ک زایمان کنی شوهرم گفت میترسم نزدیکم نمیومد دوری میکرد بعد فهمیدم رابطه داشته خیانت میکرد

شک مثل خوره وجودتو میخوره پیگیر نشو چیزی باشه خودش بموقعش مشخص میشه

شک بیجانکن.اگه چیزی باشه خداجلوی روت درمیاره متوجهت میکنه.اصلا گوشی چک نکن هی گیرنده.بدترمیشه

نه چون تو کل بارداریم رابطه داشتیم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی