سلام مامانا دخترم تب کرده بی دلیل

۱ پاسخ

شاید دندون درمیاره سایدم خداییی نکرده عفونت داره

سوال های مرتبط

مامان رایان🫀 مامان رایان🫀 ۲ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی