تاچن ماهگی فرصت هست وای دندون دراوردن؟؟ وعلاعمش چیه ؟؟؟

۲ پاسخ

هربچه فرق داره
دختر داداشم۱۴ماهگی
پسربزرگم ۱سالگی
پسردومیم۸ماهگی
اینیکی پسرمم ۷ماهشه هنوزعلائمی نداره فقط لثه هاشو هی با لثه گیرمیخارونه

تا ۱۳ ماهگی ،اگه درنیاورد انپول میزنن درمیاره

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو خانوم مامان آلبالو خانوم ۸ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان مامانی مامان مامانی ۹ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۸ ماهگی