من ۲/۵ سالگی تازه شروع میکنم اگه دیدم آمادگیهای لازم رو داره.الان فقط روان خودم و بچه رو به فنا میدیم چون هنوز سیستم مجاریشون تکمیل نیست
هنوز خیلی کوچیکه عزیزم ۲ سالگی به بعد
یادنمیدم چون خیلی زوده
الان؟بنظرم الان آمادگیشو ندارن.حتی دلم نمیخواد لحظه ای اذیت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.