۴ پاسخ

من ۲/۵ سالگی تازه شروع میکنم اگه دیدم آمادگیهای لازم رو داره.الان فقط روان خودم و بچه رو به فنا میدیم چون هنوز سیستم مجاریشون تکمیل نیست

هنوز خیلی کوچیکه عزیزم ۲ سالگی به بعد

یادنمیدم چون خیلی زوده

الان؟بنظرم الان آمادگیشو ندارن.حتی دلم نمیخواد لحظه ای اذیت بشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی