۱۲ پاسخ

مگه ناهار شامه ک ایده بدیمممم
بچه چ گناهی کرده

زوده هنوز نمی‌فهمه نمیتونه خودشو کنترل کنه توی زمان بد از پوشک گرفتن بچه خیلی بهش آسیب می‌زنه در بزرگسالی

خیلی زوده خیلی خیلی زوده ...اصلا الان میفهمن که نگه دارن ؟بچه من که واقعا نمیفهمه...ضربه بدی بهش میخوره یا مای بی بی کن یا اگه برای هزینه میخای از پوشک بگیری به روش مامانامون پوشک کن

من خیلی تحقیق کردم اگه بچه رو زود از پوشک بگیری در آینده مشکل یبوست مواجه میشه

زوده بزا دوماه دیگه منم تازه دارم میگیرم

اینکه میگه باز کن دلیل بر این نیست که الان اماده ی کامل گرفتنه دوست عزیز

بعد هر دستشویی هم تشویقش میکردم یک شکلاتی یا کیکی یا چیزی ک‌دوست داشت میدادم بهش ذوق میزد

من پسرم گرفتم چون خودش بدش میومد و پی پیش کامل می‌گفت أه الان جیشش هم میگه أه روزا اول نیم ساعتی می‌بردم دستشویی کم کم شد یکساعتی الانم ک خودش میگه کامل چون دقیقا پسر منم از پوشک بدش میومد و جیغ میزد و فرار میکرد الان راحت شده هوا هم گرمه گناه دارن طفلی ها

دختر من خیلی بدش میاد از مای بی بی برا همین مجبور شدم زود از مای بی بی بگیرمش

نمی دونم چی بگم یه نفر تو فامیلامون از وقتی بچش اومد به دنیا همش با بود اصلن مای بی بی نکرد فقط جایی که می‌رفت اینقدر مادرشوهرش ذوقشو میکرد می‌گفت عروسم اصلن مای بی بی نمیخره اوضاع مالیشونم عالیه

پسر من هنوز بلد نیست بگه جیش دارم
اما وقتی میبرمش دسشویی بهش میگم جیش کن میکنه

زوده عزیزم بچه وقتی امادگیشو نداشته باشه استرس میگیره

سوال های مرتبط