۱۲ پاسخ

ببین در طول روز خودت هرنیم ساعت یه بار ببرش حموم اب ولرم بزن رو بدنش ویکمم شیر آب رو بازکن بعد بازبون بچگانه وبه صورت بازی بهش بگو جیش جیش جیش کن بریم
بعضی وقتا جیش میکنه بعضی وقتاهم نه اونایی که میگن زوده زود نیست این کارو مرتب هرروز تکرار کن خودش عادت میکنه کم كم نزدیک جیش بهت میگه من الان دخترم به شلوارش دست میزنه میگه آب سریع میفهمم تازه من ظهرهامم پوشک نمی کنم فقط شبا من سه ماهی میشه شروع کردم

زود نیست هر روز یک ساعت یک بار در حد یک دقیقه ببرش حموم. آب ولرم بریز رو بدنش اسم ادرار بیار. مثل بگو جیش بکن. اینا. اصلا بهش فشار نیار. وقتی ادرا. کرد. براش دست بزن. جند بار تکرار کن ولی آروم باش صبر به خرج بده. من پسرم خیلی وقته شش ماهه بود می‌بردم. روزی دو ما بی بی استفاده میشه موقع خواب شب ظهر اکثر وقتا ظهر ما بی بی جیش نمیکنه. ولی خودش اسم جیش نمیاره باید خودم ببرمش

برای از پوشک گرفتن
اول چک کن ک شب پوشکش کاملا خشک باشه
اگ بچه شب دستشویی کنه یعنی هنوز تایمش نیست

هر نیم یا یکساعت هر موقع اشاره ب دستشویی کرد ببرش دستشویی آب بگیر بهش و بگو جیش کن مامان و...
و این روند هی تکرار کن تا آمادگی پیدا کنه

اما اگ استقبال نکرد انجام نده زوده هنوز براشون

منم پسرمو دارم یاد میدم🙃

اشتباه محضه باید بشن ۲ سال و ۳ ماهه اونموقع با ی هفته اموزش درجا یاد میگیره از الان یادشم بدی شب ادراری و بی اختیاری ادرار مدفوع میشه

خیلی زوده

دختر من اللن میرم دستشویی میاد میگه مامان جیش جیش میگه منو ببر دستشویی وقتی هم میبرمش فقط میگه جیش جیش بلند میشه فکر میکنه دستشویی به همون جیش گفتنه😂

خیلی زوده بهش استرس واردمیشه

چرا انقدر عجله داری حالا؟

زوده فعلا بزار دوسال به بعد اول شیر بعد پوشک

هر چیزی یه تایمی داره

الان ک هیچ درک و فهمی ندارن

سوال های مرتبط