۴ پاسخ

من روز مای بی‌بی نمیکنم ولی شبا چرا. چون نمیشه بچه روتو خواب بیدار کرد واسه دستشویی رفتن .
من باز میزارمش بعد نیم ساعت یا ۴۰ دیقه می‌بردم دستشویی .الان دیگه خودش یاد گرفته یا میگه جیش یا میره در دستشویی رو میزنه که میفهمم دستشویی داره میبرمش

یا خدااا خیلی زوده. که

خیلی زوده هنوز بدنشون نمیتونه کنترل کنه دستشویی رو

زوده براش گلم بعد ۲ سالگی بهترین شروع از پوشک گرفتن هست الان فقط هم خودت هم بچه اذیت میشید

سوال های مرتبط