من اینجوری درست میکنم
ته کلم رو در میارم میذارم تک آب جوش ده تا ۲۰ دقیقه تا جدا بشه برگاش از هم
پیازداغ فراوون درست میکنم زردچوبه میزنم یه بخشیشو جدا میکنم یه بخششم توش گوشت چرخشده میزنم فلفل سیاه و نمک میزنم برنج نیم پز شده و کشمش پلویی میزنم و سبزی دلمه ترخون بعد که موادو قشنگ مخلوط کردم بقیه پیازداغرو بهش اضافه میکنم خیلی خوشمزش میکنه بعد دونه دونه برگای کلم رو رگ درشتشو با قیچی یا چاقو میبرم وسطشو مواد میریزم مثل بقچه جمع میکنم کف قابلمه یکم روغن میریزم دو نه دونه میچینم توش آخرم یه قاشق رب انار و یکم رب گوجه و نمک با نصف لیوان آب قاطی میکنم میریزم روش درشو میبندم نیم ساعت ۴۰ دقیقه بپزه و آبش کشیده بشه خیلیم خوشمزس هرکی خورده دستورشو ازم گرفته مهمترین بخشش پیازداغ فراوونشه
لپه . گوشت چرخ کرده. سبزی معطر. برنج. اگه چاقاله فریزری داری بریز اگه نداری آبغوره بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.