با دکترش مشورت کن اگ امادگیشو داشت بگیر اینکه میگن زوده دیره برای هر بچه ای متفاوته
مثلا دختر من نمیگه بعد اینکه کارشو انجام داد میگه 😂
الان زوده، بعدا اختلالات ادراری میگیره، فعلا دست نگه دار، تا کاملا یاد بگیره جیش و پی پی رو بعد بگیر
وا چخبره الان خیلی زوده اگه نمیتونی بخری حداقل کهنه ببند بهتر از اینه ب بچه ظلم شه
زود نیست ؟ولی اگه آمادگی داره بگیر پسرمن باهم همکاری نمیکنه برای از پوشک گرفتن ولی میخام کم کم ازشیرخشک بگیرم تا دوسال نشده
میگ جیش دارم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.