من 12 روزه زایمان کردم اما هنوز خون ریزی دارم کی قطع میشه؟؟؟

۹ پاسخ

من سزاین بودم تا ۵۵ روز خونریزی داشتم سر ۵۵ روز قطع شد.... البته اخراش حالت لکه بینی بود بیشتر ولی قطع نشده بود

مال بعضی ها زود تموم میشه ولی بعضی تا چهل روز خون ریزی دارن عادیه عزیزم باید صبر کنی

تا چهل روز همین جوری لکه بینی ایناس

من تا بیست روز خونریزی داشتم حالا لکه بینی دارم تا یک ماه نوار گذاشتم

من هنوز دارم خواهر

من هنوزم دارم😐

من سزارین بودم سر ۱۵ روز تموم شد

اوووو خواهر هنوز کلی مونده

معمولا تا چله خونریزی و لکه بینی طبیعیه

سوال های مرتبط