خانوما آزمایش من کسی میتونه ببینه چطوره‌

تصویر
۳ پاسخ

قند فقط یکم بالاست بقیه چیزا نرماله

قند ناشتات بالاست
رعایت نکرده بودی از روز قبل ؟

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد