به نظر من که به درد نمیخوره
من بخوام از پوشک بگیرمش هم به کارم نمیاد
تاپیک منو بخون عزیزگ
به نظرمن ازاون دکمه ایا بگیر اینا زودی نمیاد میدن باید زیادکهنه توش بزارید
من شورت گرفتم برای پسرم از پوشک هم گرفتمش. خوبه.
خیلی قیمت خوبی گرفتی اینجا دونه ای ۵۸۰
من اصلا نگرفتم از اینا
والا شاهان یکبار جیش کرد
همه جا پس داد
فقط برای پی پی خوبخ
چه خوووب
من یه دوبار پا دخترم کردم خوب بود دیگ نم نمیده اگ جیش کنه
منم گرفتم دو تا اصلا نمیپوشه 🫠میترسه ازش
خیلی خوبه تو خونه پاش کن اگه خطا داد نمیریزه خونه
من میخواستم بگیرم تویه پیج دونه ای ۲۵۰
من یدونه رو از داروخانه گرفتم ۳۳۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.