۷ پاسخ

احتمالا بخاطره اسید معدته شربت الومینیوم منیزیم بخوری درست میشه

برم دکتر زنان یا معده

آره دارو داره

رفلاکس هست

پس کی خوب میشیم😞

منم اینجوری بودم

منم همینطوری ام دقیقا

سوال های مرتبط