اصلا اینکارو نکن رب انار ی ذره بخور ک دلت پاک بشه
منم انگار تو گلوم چیزیه.خودش باعث عق زدن میشه
اره منم چیز شیرین میخورم اصلا دهنم ترش و تلخ میشه حالم بد میشه چرراا
وای وای منم ،همه چی تو راه گلوم میمونه انگار 🫠🫠🫠🫠
رب انار هم خوبه
منم چیزای شیرین نمیتونم بخورم فقط ترش
عرق نعناع بخورید
وای منم دقیقا همینطوری ام
هرچی ک بخورم تو گلوم گیر میکنه
دوباره میرم انگشت میکنم تو حلقم بالا میارم بهتر میشم ولی همش گشنه هستم خدایی پوست و استخونم دیگه از این لاغر تر بشم باد منو میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.