۷ پاسخ

اصلا اینکارو نکن رب انار ی ذره بخور ک دلت پاک بشه

منم انگار تو گلوم چیزیه.خودش باعث عق زدن میشه

اره منم چیز شیرین میخورم اصلا دهنم ترش و تلخ میشه حالم بد میشه چرراا

وای وای منم ،همه چی تو راه گلوم میمونه انگار 🫠🫠🫠🫠

رب انار هم خوبه

منم چیزای شیرین نمیتونم بخورم فقط ترش
عرق نعناع بخورید

وای منم دقیقا همینطوری ام
هرچی ک بخورم تو گلوم گیر میکنه
دوباره میرم انگشت میکنم تو حلقم بالا میارم بهتر میشم ولی همش گشنه هستم خدایی پوست و استخونم دیگه از این لاغر تر بشم باد منو میبره

سوال های مرتبط