۸ پاسخ

من ایروکس گرفتم فیزیکال هست

من برای پسرم ضدافتاب فیتوکید استفاده می‌کنم

من کرج بیبی فرست میزنم
اسپری هم داره

البته در مواقع لزوم مثل مسافرت استفاده میکنم روز های عادی سعی میکنم تو آفتاب بیرون نرمش و لباس خنک آستین بلند و کلاه استفاده کنم
اگر زیاد از کرم استفاده می کنید مارک ماستلا خیلی بهتره

من رفتم داروخونه سوال کردم گفت مای خوبه

بیبی فرست

همشون شیمیایین چه لزومی داره

تایپک منو ببین نظر دادن همه کمکت میکنه

من از همون بدو تولدش هیپ میزنم و دکترشم تأیید کرد که خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و بادوم مامان فاطمه و بادوم هفته هفتم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان گل خوشبو مامان گل خوشبو ۱۴ ماهگی