۹ پاسخ

قطره نمیدی بهش؟ مرتب سر ساعت قطره رو بهش بده خوبه اذیت نمیشه

اگه چیزای خونگی بهش میدی
زیره سبز دم بده یکم بهش بده
اگه خودت شیر میدی یه لیوان دم بده خودت بخور شیرش بده نفخ دلشو یکم اروم میکنه

بعش پستونک بده و به باباش بگو تو بغلش بگیره راه ببره معمولا تو بغل باباشون ارومترن، تو پتو هم بزار تکون بده بازم خوبه ، قطره پدی لاکت واسه دختر من جواب داد خوب بود به بعضیا هم میگن بایولاکت میسازه، کلا باید قطره های کولیک رو چند وقت یبار امتخان کنی ببینی کدوم به بچه ت میسازه
اگه رفلاکس داره بهش نعنا و گریپ میکسچر و چیزایی که داروی گیاهی داره نده بدتر میشه

انواع قطره برا کولبک هست امتحان کن بلخره یکیش بهش میسازه ک ارومش کنه بچه اذیت میشه پسر منم کولیک داشت اما خیلی شدید نبود

تا دوماه بهتر و کم کم خوب میشه بچه من تا ۴۰ ۵۰ روز خیلیییییی اذیت کرد خیلی گریه میکرد🥴😫
گریپ میکسچر
بیبی کر
دایمیکت
برا من اینا ارومترش میکرد یگم

تموم میشه حتی ممکنه زودتر از ۳ ماه

نه بچه من کولیک نداشت خداروشکر
گریه هم نداشت
انشالله بهتر باشه گلم
بهترین راه فکر میکنم ماساژ پشتش و شکم باشه البته شکمش رو فشار ندید که نافش باز بشه آروم نوازش بده با روغن زیتون یا بادام شیرین

اگه شیر خودت ‌میدی بعد هر وعده عرق نعنا دو اتیشه بخور
پستونک خیلی آروم میکنه بچه رو پستونک بده بهش برای دل دردش خوبه

دختر من تا آخر ۴ ماهگی داشت🫠خیلی سخته قطره ها هم اثر نمیکنن
شکمشو ماساژ بده

سوال های مرتبط