۷ پاسخ

آب سرد بخور خیلی تاثیر داره

منم امروز ضعیفه

مال منم از صبح تکون نخورد
چند دقیقه پیش رفتم ان اس تی
زیر دستگاه شروع کرد تکون خوردن
که ماما دعوام کرد😅

چه جالب شما دزفولی
من دکتر بهم گفت کم کم تکونتش کمتر میشه نگران نباش اما یه شربت خیلی شیرین بخور به پهلو دراز بکش یکساعت زمان بده اگر سه تا حتی حرکت ریز داشت کافیه

طبیعیه واسه منم هر از گاهی همینه🫠
حتی طبق گفته ی دکترا ساعتی ۴ تا لگد نیست😅
ب ادم استرس میدن فقط

ترش یا شیرین یا خنکی بخور ببین بازم لج می‌کنه 😂😂😂😂😂

تو سی هفته همش کم حرکت میشن نگران نباش
همین که حرکتشو حس کنی کافیه

سوال های مرتبط

مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد