۹ پاسخ

مستقیم نده وقتی عوق میزنه تو ی چیزی بریز بده فرنی پنکیک کیک شیربرنج کرم کارامل ازینجور چیزا تست کن

پسر منم نمیخوره . اما شیر موز دوست داره منم اینجوری بهش میدم همیشه

من ک دخترم ب شیر پاستوریزه حساسیت داره کلا نمیدم بهش گاهی ماست و دوغ میدم ولی بادوم زیاد میدم

پسر منم نمیخوره از وقتی از شیر گرفتمش ینی ۲۰ماهگی.منم خیلی حرص میخوردم نمیخوره به دکترش گفتم گفت اگه تغذیش خوبه مشکلی نیس شیرای الانم شیر نیستن.

بجه های من هیچکدوم نمیخورن

عزیزم دختر منم نمیخوره .دکتر گفت چکاب بده . اگه کمبود داشت کلسیم می‌دیم ولی چکاب دادم خداروشکر کمبود نداشت و دکتر گفت اشکال ندارد یواش یواش خوردن لبنیات را یاد میگیره آخه دختر من نه شیر نه ماست نه دوغ درواقع هیچ لبنیاتی نمیخوره

من اصن شیر پاستوریزه اینا نمیدم بجاش بادوم و خرما میدم بهش گردو کشمش

من با سه شیره قاطی میکنم میگم شیر کاکاعوعه میخوره

چقدرش هست

سوال های مرتبط