عزیزان کسی شقاق سینه ( ترک پوستی ) گرفته ؟

۵ پاسخ

من نوک سینه هام خیلی درد می‌کنه . مال شما هم اینجوره؟

من نوک سینه هام اوایل بارداری زخم میشد و ترک داشت دکترم یه پماد بهم داد خوب شدم

آره جان
راه حلی دارین بیشتر نشه ؟
من اوایل بارداری پوست سینم خارش میومد الان حس میکنم داره ترک پوستی میگیره

من هیدرودرم میزنم خیلی خوبه سریع نرم میکنه

ترک پوستی روی سینه منظورته؟
اره من زیر سینه هام ترک خورده
سینم خیلی کوچیک بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان روهان🥺💋 مامان روهان🥺💋 ۷ ماهگی