۴ پاسخ

اگر رفلاکس داره کره نزن

قرار نیس سیر شه
در حد مزه کردن بده
یکی دپ قاشق اونم الان ک ۴ماهه اس
بیشتر باید شیر بخوره

من حس میکنم دیگه حالش میخواد بهم میخوره

چجوری درست میکنی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی