۵ هفته و ۲ روز رفتم سونو واژینال هیچی نشون نداد اخه😐😓

۶ پاسخ

خیلی زود رفتی تا9هفته وقت هست

بعضیا میگن ۹ هفته بهتره

زود رفتی به نظرم

حتی ساک حاملگی و کیسه زرده هم نبود ؟

زوده حتی شش هفته هم خیلی چیزی مشخص نیست

زود رفتی عزیزم

سوال های مرتبط