سلام خانوما پسرم دستمو سفت نمیگیره کلا دست نمیگیره طبیعیه

۲ پاسخ

دستشو به زور باز نکنی خدایی نکرده انگشتش میشکنه

آره گلم طبیعیه بچه 19روزشه من دخترم دوماهشه همچین انتظاری ندارم

سوال های مرتبط

مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی