۹ پاسخ

سلام مامان هاب نمونه. گلو درد دارم. نشاسته و اب گرم بخورم ضرر داره ؟

منم تقریبا هفته بعد

منم بچه سوممه ولی خیلی استرس دارم خواهر مادر همینه 🥹

من 9تیر ان تی دارم انشالله هممون خوشحال بهم خبر بدیم نی نیامون سالم باشه به حق همین تاسوعا و عاشورا 🙏♥️♥️

منم ۱۷ تیر
شدیدا استرس دارم و میترسم
قبلا ۴ بار سقط بی دلیل داشتم
انشالله که ناامید نشم اینبار

من ۱۶تیر ماه دارم

منم ۶تیر سنو دارم و زودتر میخوام ۶تیر بشههه🫠

سلام عزیزم منم 12 تیر سونو دارم

من ۱۷تیر سونو ان تی دارم

سوال های مرتبط