سلام مامان هاب نمونه. گلو درد دارم. نشاسته و اب گرم بخورم ضرر داره ؟
منم تقریبا هفته بعد
منم بچه سوممه ولی خیلی استرس دارم خواهر مادر همینه 🥹
من 9تیر ان تی دارم انشالله هممون خوشحال بهم خبر بدیم نی نیامون سالم باشه به حق همین تاسوعا و عاشورا 🙏♥️♥️
منم ۱۷ تیر
شدیدا استرس دارم و میترسم
قبلا ۴ بار سقط بی دلیل داشتم
انشالله که ناامید نشم اینبار
من ۱۶تیر ماه دارم
منم ۶تیر سنو دارم و زودتر میخوام ۶تیر بشههه🫠
سلام عزیزم منم 12 تیر سونو دارم
من ۱۷تیر سونو ان تی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.