خانوما شیرخشک ببلاک یااپتامیل؟ الان داروخونه ام

۶ پاسخ

اپتامیل

بیو میل برا اوایل بگیر اگر داشت اگر نداشت اپتامیل بعد ببلاک

اپتامیل عالیه

دوتاش خوبه ولی اپتامیل برای بچه زیر شش ماه بهتره

گیگوز نداره چون اپتامیل سخت گیر میاد ببلاک هم یکم سنگینه

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۲ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی