۷ پاسخ

‌بیشتر بعد خوردن میوه اینجوری میشم

من وقتی قند و فشارم میفته اینجوری میشم
یعنی اگه سریع چیز شور و شیرین نخورم یه جوری حالم بد میشه که سرگیجه میگیرم و شدید ضعف می‌کنم
خیلی حالت بدیه خیلیم رعایت میکنم اینجوری نشم ولی هرچی هفته ام داره میره بالاتر انگار بیشتر تکرار میشه

فشارت میوفته یا قندت

منم دقیقا همین جورم واقعاً اذیتم نه میتونم بشینم نه سر پاوایسم نه راه برم زیاد دراز کشم اذیتم

منم سره پام یهو انگار میخام بیوفتم حالم بد میشه

منم همینطوریم اره از معده ست تحت فشار اذیت میشی

منم یکم وایمیسم دست و پام ضعف میره و بیحس میشه
تنگی نفس میگیرم
اگه شدید باشه چشام سیاهی میره
شما هم همینه علائمتون؟
معده واسه چی؟

سوال های مرتبط