۲ پاسخ

عزیرم هم هفته هستیم
منم چند روز بود زیر شکمم یهو درد میگرفت
دیروز رفتم دکترم گفت به خاطر. بزرگ شدن رحمه
بهم شیاف داد گفت لوزوم نیس ولی بازم اگه درد داشتی روزی یدونه استفاده کن

عزیزم سرپا موندی بخاطر اونه نگران نباش استراحت کن خوب میشی.

سوال های مرتبط