۱۴ پاسخ

خیلی کممم

نه هیچی

من بعد شش ماه آره

واسه من میخاره خیلی

مال من خارش داره

ن کامل خوب شده

اده بالاشم درد داره

برا من بالای بخیه درد داره شکمم

من هم سوزش شکم دارم هم دردبخیه

سوزش و خارش گاهی دلت میخواد بکنی 🤣

اره و هنوزم موقع راه رفتن درد دارم🥲

اره عزیزم

اره طبیعیه گاهی

اره بالای بخیه هم درد می‌کنه

سوال های مرتبط