بچه ها خوردن طالبی و گیلاس تو هفته ی من اوکیه؟؟

۵ پاسخ

طبق این

تصویر

طالبی نخور

گیلاس که ویار منم بود خیلی خوردم ولی هفته ۸، ۹ و ۱۰ باید طالبی و هندوانه بخوری چون قند طبیعی که داره باعث میشه آب مستقیما وارد خون بشه و به دو برابر شدن خون در طی این هفته ها کمک زیادی میکنه

اره
ولی طالبی زیاد نخور که قندت بالا نره

دکتره تو اینستا میگف روزی ۲ واحد

اره چرا بد باشه؟

سوال های مرتبط

مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی