طبق این
طالبی نخور
گیلاس که ویار منم بود خیلی خوردم ولی هفته ۸، ۹ و ۱۰ باید طالبی و هندوانه بخوری چون قند طبیعی که داره باعث میشه آب مستقیما وارد خون بشه و به دو برابر شدن خون در طی این هفته ها کمک زیادی میکنه
اره
ولی طالبی زیاد نخور که قندت بالا نره
دکتره تو اینستا میگف روزی ۲ واحد
اره چرا بد باشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.