۷ پاسخ

عزیزم شاید مشکل از شوهرته

وادوسالع عکس رنگی ندادی منم حامله نشدم دوساله عکس رنکی دادم لولم مشکل داش

عزیزم من بسال بود اقدام‌بودم‌چقد دکتر بدون‌مشکل از خودم شوهرم اینور اونور دارو آخر سپردم ب خدا دقیقا همون ماهی ک نرفتم‌دکتر خدا ی فسقل هفت هفته داده بهم الان دکتر بدتر میپاچون فولیکولم انقد بزرگ شد تحت‌نظرم بودم تو شکمم ترکید الان بچم دوماهشه هماتون دارم‌کیه گردن بگیره بچم تو خطره

انشالله باردارمیشین به سلامتی توی این ماه عزیز نذری کنید انشالله سال اینده با بچه تو هیعت اهل بیت باشید ونذرتونو سال اینده اگه خداخواست بارداربودید یابچه بغل به جا بیارید انشالله به حق علی اصغر

ازمایش ذخیره دادی

۲۰ روزه پریود نشدم ولی تست منفی 🥲

سلام چند ماه اقدامی عزیزم

سوال های مرتبط