۶ پاسخ

پلاژین تاریخ مصرف داره ۱ماهه نیست

باشه ممنون عزیزان ک جواب دادین

سلام عزیزم داروخانه به ما گفت بعد از باز شدن تا یکماه انقضا داره

نه نمیشه

نه نمیشه .....

من که میدم
خب شربت تاریخ مصرف داره
نمیشه ک هربار بری تازه بخری
پس تازیخ مصرف چیه

سوال های مرتبط

مامان دیان💙وتودلی🩷 مامان دیان💙وتودلی🩷 هفته هفدهم بارداری