۴ پاسخ

بله حتما باید بگیری بعد وقتی بزاری سر جایش دوباره می‌خوابه مگر اینکه کامل سیر نکرده باشی

اگ نگیری بالا میاره

آره اگ خوب نگیری آروغشودلش دردمیگیره

آره هنوز کوچکه

سوال های مرتبط

مامان شروان و دلوان مامان شروان و دلوان ۶ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی