۴ پاسخ

مال منم سر بچہ اولم کہ سینہ راستمو نگرف فقط با یہ سینہ دادم تا دوسال ویک ھفتہ،این یکے ھم چون نوک نداشت راستیہ ،ھمون چپو میگرف ومنم چمم سمت چپہ با راست ندادم دیگہ۔

بزارش زیر بغلت زیر بچه ام بالشت بزار بچه راحت باشه ،جوری ک فکر کنه داره سینه چپتو میخوره،اینطوری باید گولش بزنی،منم همین مشکلو داشتم اینو چند بار امتحان کردم دیگه الان راحت میگیره خداروشکر

منم دخترم سینه راستم را میخوره چپ نه نمیخوره من سینه راستم. نوک داره چپم نوک سینه کوچک است نمگره. سینه چپم کوچک شد را بزرگ

منم همینجوری، وقتی خیلی گرسنه اس اونی که دوست نداره رو میدم مجبور میشه بخوره😶

سوال های مرتبط