خانما دوهفتس از ۱۸ماهگی واکسن بچم میگذره یعنی براش میزنن یانه؟؟؟

۶ پاسخ

اره گلم میزنن

ماشالله هزار ماشالله یه۱۸ ماهه یه ۳۸ هفته؟؟

خودتو آماده کن ک سخترین واکسنه🥴

اره خیلیا هستن وقت واکسن مریض میشن یکی دو هفته بعد میزنن

میزنن

ارررره بابا

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی