۵ پاسخ

اصلا درد نداره متوجه نمیشی

قلقلک میگیری درد نداره

برا من جذبی بود میتونی بگی جذبی بزن

بی حسی نمی‌خواد اصلا متوجه نمیشی

همینجوری نخ بخیه رو میکشن

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی
مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۳ ماهگی