۵ پاسخ

زودتر نه ولی دیرترمیزنن

اگہ ننوشتہ بودے شش ھفت تیر میخاستم بگم یاخدا مگہ یک ماھے ھم وکسن دارہ کہ اول تاپیکت نوشتے واکسن یک ماھگے خخخ

فکر نکنم
باید حتما دوماهش تموم شده باشه

به من گفت حتی یه روز زودتر هم نمی زنیم ولی دیرتر می شه

*واکسن ۲ ماهگی

سوال های مرتبط